Orientujte sa na pozitívnu zákaznícku skúsenosť

28.2. 2021Michal0

Položte si otázku, čo je pre vás lepšie mať zákazníka na 1 rok alebo ho získať na celý život. Ak chcete získať zákazníkov dlhodobo a najlepšie na celý život, tak potrebujete robiť oveľa viac v zákazníckych službách ako robíte teraz. Využite službu biznis koučing a zamerajme sa spolu na dosiahnutie vašich obchodných cieľov.

Dlhodobá orientácia na pozitívnu zákaznícku skúsenosť vám pomôže víťaziť v konkurenčnom boji.

Jeff Bezos z Amazonu sa neustále pýtal seba a svojich kolegov, čo môžu urobiť každý deň lepšie aby udržali zákaznícku pozornosť. Jeff vyžadoval od svojich zamestnancov aby boli extrémne orientovaný na pozitívnu zákaznícku skúsenosť v každom ohľade a pri každom stretnutí zákazníka s ich spoločnoťou.

Niektoré spoločnosti neradi riskujú, vyhýbajú sa experimentovaniu a hrajú hlavne na istotu a tu je vaša príležitosť.

skvelá zákaznícka skúsenosť

Doprajte skvelý zákaznícky zážitok a potom to urobte znova, znova, znova a zákazník to mimoriadne ocení lojalitou. Do popredia sa dostávajú zákaznícky orientovaní ľudia Generácie Y – Z a Millenials. Títo zákazníci sú nielen orientovaný na zážitky spojené s nakupovaním – oni ich očakávajú!

„Na potenciálneho zákazníka sa pozerajte ako na dlhodobú investíciu.“ Michal Kováč

Uvediem vám príklad predajcu aut. Predajom auta zákazníkovi ste len začali a nie skončili. Vaše nastavenie by malo byť – ak raz získam zákazníka, tak kedykoľvek bude uvažovať o kúpe nového auta obráti sa na mňa. Mala by to byť vaša priorita! Získate tým nielen jeho pozornosť, ale mate reálnu šancu, že vás odporučí svojim priateľom a rodine. Z 1 predaného auta získate potenciál na ďalšie predaje. Tomu sa hovorí vysoká rentabilita vloženého času a iniciatívy.

„Ak potrebujete zvýšiť predaj, zamerajte sa na zákaznícky servis.“Brian Tracy

Ako biznis kouč budem pomáhať vášmu obchodného tímu zamerať sa na budovanie dlhodobej pozitívnej zákazníckej skúsenosti.

Chcite aby vaši zákazníci boli šťastní a potom vám budú dôverovať. Buďte s vašimi zákazníkmi v neustálom kontakte a ak budú mať problém okamžite ho vyriešte.

Zákazníci sa potrebujú vždy ubezpečiť, že vám na nich záleží !

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobné údaje budú použité len na účely vyriešenia vášho dotazu. Zásady spracovania osobných údajov