Návyky úspešných osobností

29.4. 2020Michal0

Brian Chesky – Uprednostnite zoznam úloh

Zoznam úloh je základom pre väčšinu pracujúcich ľudí, ale málokto ich zoznamy organizuje tak dobre a do tej miery ako to robí Brian Chesky.

CEO Airbnb odporúča zapísať každú jednu vec, ktorú chcete splniť za deň a následne zoskupiť podobné úlohy. Keď sa úlohy spoja do zvládnuteľných kúskov, Chesky navrhuje nájsť jedno riešenie pre každú skupinu. Ak podniknete kroky v súvislosti s jedným problémom, môže to mať dopad na ostatné, čo by vám malo ponechať menej úloh.

Tim Ferriss – urobte si čas na denník

Ako autor najpredávanejších kníh o tom, ako byť úspešný vo všetkom čo robíte – od realizácie vašich podnikateľských nápadov po zlepšenie svojho milostného života je možné povedať, že Tim ferriss má viac ako niekoľko nápadov na návyky, ktoré môžete prijať a byť produktívnejší. Jedna z metód, ktorú vysoko vyzdvihuje je venovať čas svojmu denníku. Ferriss hovorí, že stráviť čas 5 až 10 minút spísaním svojich myšlienok mu umožňuje sa sústrediť a cítiť šťastnejší po zvyšok dňa.

Michael Phelps – zabudnite na slovo „nemôžem“

Plavec, ktorý získal 28 zlatých olympijských medailí hovorí, že či už sa chcete získať medailu prípadne ukončiť úlohy, vaše pozitívne myslenie vám pomôže dostať sa kam túžite. Najlepší plavec histórie tvrdí, že koučing mu pomohol vyradiť slovo „nemôže“ zo svojej hlavy a to mu pomohlo odstrániť bariéry a pozerať sa víťazne do budúcnosti.

Mark Cuban – strávte meetingami minimum času

Miliardár, hviezda Shark Tank relácie a majiteľ basketbalového tímu Dallas Mavericks, že Kubánci považujú veľkú väčšinu stretnutí za stratu času a vyhýbajú sa im v najväčšej možnej miere, pričom hovoria

Dan Brown – choďte preč od obrazovky

Všetci sme náchylný tráviť príliš veľa času pred obrazovkami našich počítačov. Jeden z napredávanejších autorov thrillerov má na svojom počítači aplikáciu, ktorá spôsobí, že jeho obrazovka zhasne raz za hodinu a on použije túto krátku prestávku aby urobil niečo fyzického, napríklad kliky alebo drepy. Odborníci odporúčajú metódu 20-20-20 na zníženie namáhania našich očí. Každých 20 minút by ste mali stráviť 20 sekúnd pozeraním sa na objekt vzdialený 20 metrov.

Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.